perjantai 20. huhtikuuta 2012

TET-harjoittelijana YFU:lla


Moikka! Eli oon siis 14-vuotias Anna, ja oon ollut YFU:lla TET-harjoittelussa tämän kuluneen viikon ajan. Asun Lahdessa, ja nyt olen asunut Merjalla Helsinissä harjoittelun ajan. :-) Täytyy kyllä ekaks sanoa, että huh kun aika on mennyt nopeasti! Ihan kuin vasta eilen olisin kävellyt arasti tänne sisään ja ajatellut, että kuinkahan selviän viikosta…mutta hyvin kävi! Kaikki täällä osoittautui tosi mukaviksi ihmisiksi, en ois parempaa TET-ilmapiiriä voinut toivoa:-) Kumpa itsekin sitten aikuisena saisin näin kivan työpaikan!
                             Alun perin halusin tulla tänne YFU:lle tettiin, koska ajatus vaihto-oppilaaksi lähtemisestä ei ole hullumpi, ja kyllähän tämä sitä intoa vähän lisäsi… Ja no oonhan kuullut Merjaltakin jotain kiinnostavia juttuja. Vierailin täällä myös viime kesänä vähän töissä, joista tykkäsin tosi paljon! Ei siis ollut epäilystäkään minne halusin tettiin:-). Tosiaan yks kiva juttu päivisin on täällä ollut ruokailu! Me mentiin joka päivä ulos syömään :p. Tässä lähistöllä on tosi monta kivaa ruokapaikkaa, ollaan käyty mm. meksikolaisessa, nepalilaisessa, italialaisessa ja eilen thaimaalaisessa! Odotan jo innolla mihin tänään mennään :p
                             No sitten niitä töitä mitä oon täällä tehnyt; oon mm. päivittänyt YFU:n asiakastietokantaa (ja oppinu käyttämään Exceliä ja Wordia:-D), lisäks oon Anulle laatinu ulkomaisten oppilaiden markkinointitekstejä ja oppinut skannaamaan ja tulostamaan! Ja oon esim. kattanut pöytiä, järjestellyt kaappeja, ja itse asiassa tehnyt melkeinpä kaikkea mitä ihmisille on tullut mieleen täällä:-D . Mutta tylsää ei ole ollut!
                             Ennen kaikkea tämän tekstin tarkoitus oli kiittää näitä upeita ihmisiä täällä YFU:n toimistolla! Eli kiitos Anu, Tia, Merja, Anna-kaima, Elina, Tarja ja Kaisa että sain tulla tänne teitä häiriköimään:-D . Ehkä me joskus vielä törmäillään! :-) Nyt taidan kuitenkin mennä jatkamaan hommia!
                             
 Anna

1 kommentti:

  1. En ole varma missä tätä kannattaisi kysyä, muttamutta tilanne on se että lähetin haastatteluvarauksen yli viikko sitten. Haastattelu on about viikon päästä. Ja ymmärsin että sieltä lähetetään kutsu siihen haastatteluun, mutta ei ole kuulunut :o Mietin pitäiskö soittaa YFU:n toimistoon, vai olla vielä kärsivällinen? Olen vaan niin innoissani koko vaihtovuodesta YFU:n kautta!

    VastaaPoista